من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

راهنمای خرید اینورتر ال اس
اینورتر ال اس یکی از پر فروش ترین اینورتر موجود در بازار ایران می‌باشد که با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب نسبت به اینورترهای مشابه اروپایی علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است. پیشنهاد می کنیم ختما قبل از خرید اینورتر ال اس از مشاوره فنی کارشناسان ال اس کالا بهره‌ مند شوید.
اینورترهای ال اس یکی از محصولات کمپانی LS کره جنوبی در زمینه برق صنعتی می‌باشد که در واقع محصول بخش صنعتی مجموعه ال جی کره جنوبی است.

مهمترین پارامتر برای خرید اینورتر ال اس شناخت کامل موتور می‌باشد،برای این کار ابتدا مشخصات اصلی موتور شامل توان، دور، ولتاژ سربندی و فرکانس کاری را از روی پلاک موتور کنترل نمایید. همچنین آگاهی دقیق از کاربری موتور و بار روی موتور می‌تواند کمک شایانی برای انتخاب مدل اینورتر ال اس به شما کند.

پارامتر دیگر برای انتخاب و خرید اینورتر ال اس، قیمت می باشد. بعد از مشخص شدن مشخصات فنی و عملکرد موتور کارشناسان ما مدل‌های قابل استفاده را به شما معرفی می کنند و شما می توانیید بر اساس قیمت و قابلیت های اضافه درایو ال اس مورد نظر خودتون را انتخاب نمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش اینورتر ال اس
کلیه اینورتر های LS ارائه شده در فروشگاه ال اس کالا دارای یکسال گارانتی می باشد و در زمان خرید اینورتر کارت گارانتی به همراه دستگاه به شما تحویل می‌شود. در کارت شماره سریال و تاریخ خرید درایو ال اس درج می شود، ارائه ضمانت نامه جهت خدمات گارانتی ضروری است بنابراین در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

خدمات پس از فروش اینورتر ال اس در ایران منحصر به فرد بوده و عموما باعث رضایتمندی مشتریان می باشد.

انواع مدل های درایو ال اس
اینورتر های LS برای انواع کاربردهای مختلف طراحی شده و دائم در حال بروز رسانی می باشد .

مدل های مختلف اینورتر LS عبارت است از:

IE5 ورودی تکفاز از 0.1KW تا 0.37KW
IC5 ورودی تکفاز از 0.37KW تا 2.2KW
M100 ورودی تکفاز از 0.37KW تا 2.2KW
IG5A ورودی تکفاز از 0.37KW تا 3.7KW ورودی سه فاز از 0.37KW تا 22KW
G100

S100 ورودی تکفاز از 0.37KW تا 2.2KW ورودی سه فاز از 0.37KW تا 75KW
IP5A ورودی سه فاز از 5.5KW تا 450KW
H100 ورودی تکفاز از 0.75KW تا 18.5KW ورودی سه فاز از 0.75KW تا 500KW
IS7 ورودی سه فاز از 0.75KW تا 160KW
عوامل تاثیر گذار بر قیمت اینورتر LS
فروشگاه ال اس کالا به عنوان نماینده فروش اینورتر ال اس همواره می کوشد تا با مناسب ترین قیمت درایو های کنترل دور LS را به شما ارائه نماید.

عوامل اصلی موثر بر قیمت اینورتر LS عبارت است از:

مدل بر اساس کاربری.
توان مورد نیاز بر حسب کیلووات.
نوع ورودی (اینورتر ورودی تکفاز یا ورودی سه فاز).
این سه عامل تاثیر مستقیم در قیمت اینورتر ال اس دارد به عنوان مثال برای کاربری سبک و عمومی نیازی نیست تا اینورتر سنگین کار مدل IS7 انتخاب شود و می توان از مدل های جنرال با توان مشابه انتخاب کرد.

همچنین قیمت درایو های ورودی تکفاز LS به نسبت درایوهای ورودی سه فاز پایین تر می باشد. بنابراین برای کنترل دور الکتروموتورهایی که قابلیت تغییر سربندی برای ولتاژ 220 ولت می باشند، اینورتر ورودی تکفاز ال اس می تواند گزینه مناسبی از لحاظ قیمت باشد.

بنابراین با انتخاب اصولی درایو، دیگر نیازی نیست تا با روش سنتی و غیر کارشناسی اینورتری با توان بالاتر نسبت به موتور انتخاب گردد. بنابراین مشاوره قبل از مقایسه قیمت اینورتر ال اس می تواند تاثیر زیادی در انتخاب داشته باشد.

گستردگی مدل های اینورتر ال اس سبب تنوعی از قیمت اینورتر برای توان های مختلف شده است، جهت اطلاع و دریافت لیست قیمت اینورتر LS با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
منبع:
https://lskala.com/product-category/industrial-automation/inverter/inverter-ls/
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.